30 Day Writing Challenge #1

Hallo allemaal! Zoals jullie misschien al doorhadden ben ik wel een beetje van de challenges voor op blogs. Daarom ging ik op zoek naar een 30 day challenge, waarbij de artikelen niet persé achter elkaar geplaatst hoefden te worden. Ik heb namelijk mijn eigen regels omtrent bloggen. Bloggen moet leuk blijven en niet als een verplichting voelen. Dat is ook 1 van de redenen dat ik niet op vaste dagen een bericht plaats, en er daarom ook al heel lang niets online is gekomen.
Ik begin nu aan een lijstje onderwerpen en wil in ieder geval 1x per week een artikel hierover plaatsen. Laten we beginnen met onderwerp 1!

Maak een lijstje van 10 dingen die je blij maken:

  • Familie. Soms heb je flink ruzie met je familie, maar ze zijn er altijd voor me en ik hou onwijs veel van hen allemaal!
  • Mijn vriend. Hij is zo lief en behulpzaam en weet me altijd weer aan het lachen te krijgen.
  • Een goed boek, mijn favoriet tot nu toe? Ik ben Pelgrim van Terry Hayes, ik kon hem echt zo moeilijk wegleggen!
    Terry Hayes Ik ben pelgrim.jpg
  • Een leuke relax serie aan het einde van een stressvolle dag, mijn favorieten?
    New Girl, How I Met Your Mother, Jane the Virgin en Gilmore Girls!!
  • Wanneer het zonnetje weer gaat schijnen en het lekker warm wordt. Oh Yes Please!
  • Een heel gaaf liedje ontdekken
  • Wanneer je een goede beoordeling terug krijgt voor stage, een verslag, een onderzoek of van een toets.
  • Een warme beker chocolademelk wanneer het erg koud is
  • Een goede rip-off vinden van een heel erg duur geurtje. Zoals het geurtje van Jean Paul Gaultier Classic V.S. Kindlooks, het ruikt echt hetzelfde en ik ben er zo blij mee. En ik kan je verzekeren dat de geur super lang blijft zitten.
    Douglas eau de Parfum: €61,40
    Douglas eau de Toilette: €38,91
    Op=Op Voordeelshop Kindlooks eau de Parfum: €2,99
  • Een pyjama dag en lekker lang in bed liggen en niets hoeven.

Dit zijn 10 dingen waar ik blij van word. Maar dit is niet alles. Er zijn nog zoveel meer dingen waar ik heel erg blij van word. Dat is alleen nu niet aan de orde. Misschien maak ik ooit nog wel een artikel waarin een een hele lange lijst maak van dingen die mij blij maken. Vandaag dag 1, morgen dag 2. En zo gaat dat door voor 30 dagen. Stay Tuned.

Liefs,
Hanneke

 

Een gedachte over “30 Day Writing Challenge #1

Geef een reactie

