Mijn favoriete songs van maart 2017

Hallo allemaal! Tijdje geleden dat ik wat van me heb laten horen, maar er is zoveel gebeurd de afgelopen week. Ik voel me zo goed en zit zo lekker in mijn vel. En dat is lang geleden. De persoon die dat voor elkaar heeft gekregen weet donders goed dat ik het over hem heb :D.
Afgelopen maand heb ik wat liedjes bij elkaar gesprokkeld en die zijn in een afspeellijst beland en deze zijn op dit moment echt mijn favoriet. Laten we beginnen.

Symphony ft. Zara Larsson – Clean Bandit

It Ain’t Me ft. Selena Gomez – Kygo

Perfect – Ed Sheeran

Dit zijn echt mijn favoriete nummers van dit moment. Welke zijn die van jou? Misschien kan ik ze toevoegen! Ben altijd in voor nieuwe inspiratie.

Liefs,
Hanneke

Geef een reactie

