4 Films in de bios waar ik naar uit kijk

Ik ben een film en serie gek. Dat staat gewoon vast. Klassiekers, romcoms, thrillers ik vind van alles leuk! Behalve horror. Nee die absoluut niet!!! Vandaag besloot ik eens in de agenda’s van de verwachte films te kijken die in de bioscoop gaan komen en tot mijn grote verrassing staan er een heleboel in waar ik naar uit kijk. Hier een lijstje van deze films:

het_verlangen_beeld39

23 maart 2017
De film: Het verlangen
Schoenen verkoopster Brigitte komt met een beroerd manuscript aan bij Uitgeverij Goudemondt. De broers Marc en Boudewijn zien direct de mogelijkheden, maar hun uitgeverij verkeerd in zwaar weer. Dan is er Herman, de auteur van een meesterlijk literair werk. Maar Herman en media, nee dat gaat niet samen. Dus doen ze een grote wisseltruc. Ze doen net of de mooie Brigitte het literair meesterwerk heeft geschreven. En Brigitte ontpopt zich tot een ware mediaster.

 

 

beauty_and_the_beast_40043100_ps_2_s-high

29 maart 2017
De film: Beauty and the Beast
Disney heeft een van zijn mooiste tekenfilms in Life-Action laten verfilmen. Het de trailers die nu al te zien zijn, zijn verbluffend!
En die muziek!!

Ik ben onwijs benieuwd naar deze film.

 

 

 

 

hoteldegrotelp1

19 april 2017
Film: Hotel de grote L
Dit is een kinderfilm, ja dat weet ik. Maar ik ben er wel benieuwd naar, vooral om te kijken of ik hem ooit met een klas te kijken. Deze film hoef ik niet perse in de bioscoop te kijken.

De 12-jarige Kos woont samen met zijn vader en drie zussen in hun familiehotel aan zee. Als zijn vader onverwacht in het ziekenhuis belandt, staan de kinderen er alleen voor. Nu moeten zij het hotel runnen. Kos, nu de man in huis, probeert de leiding te nemen, maar de samenwerking met zijn zussen loopt helemaal mis. Kos snapt echt niets van meisjes en zij niets van hem. Als de schuldeisers voor de deur staan, kan Kos het hotel alleen maar redden door als jongen mee te doen aan de Miss Beach verkiezing. Tegelijkertijd probeert hij ook in de voetbalselectie te komen én indruk te maken op Isabel, het mooiste meisje van het heelal.

pirates_of_the_caribbean_salazar_s_revenge_40043102_ps_1_s-high25 mei 2017
Film: Pirates of the Caribbean: Salazar’s Revenge

Captain Jack Sparrow’s geluk lijkt op te zijn en krijgt grote problemen. Dodelijke geestenpiraten, geleid door Captain Salazar, zijn oude aartsvijand, ontsnappen uit de Devil’s Triangle, vastbesloten om elke piraat op zee te vermoorden. De enige hoop die Jack heeft om te overleven, is de legendarische drietand van Poseidon, een krachtig artefact, dat zijn bezitter totale controle geeft over de zeeën.

 

Dit zijn DE films waar ik naar uitkijk aankomend half jaar. Waar kijk jij naar uit?

Liefs,
Hanneke

Een gedachte over “4 Films in de bios waar ik naar uit kijk

Geef een reactie

