Wunderlist, dikke vette aanrader!

Sommige mensen zullen het vast kennen. Taken die je overal en nergens opschrijft en ze uiteindelijk kwijtraakt of vergeet. Maar hoe heet dat ene ding ook al weer dat je overal met je mee zeult? Het is niet heel groot, maar ook niet heel klein en je kunt erop appen…

Oja, je smartphone waar je van die leuke apps op kunt downloaden! En vandaag ga ik jullie vertellen welke app je appsoluut op je telefoon moet zetten (haha, zagen jullie dat woordgrapje..) Oké, en weer door.

DE APP die door mij wordt uitgeroepen tot app van de maand Maart is:  *tromgeroffel*

Wunderlist!
logo-big

Wunderlist is een hele toffe app waarin je heel gemakkelijk takenlijstjes kan maken. Daarnaast kun je deze app op alle apparaten (met een internetverbinding) openen en downloaden. Zo heb ik deze app nu op mijn telefoon, laptop en tablet.

In de App heb je je Postvak In, hierin kun je taken kwijt die je moeilijk in een map zou kunnen plaatsen. Want net als in je e-mail kun je mappen maken onder je Postvak In. Zo heb ik bijvoorbeeld de mappen:

  • Privé
  • Stage
  • School
  • Volleybal
  • Blog

De taken met de hoogste prioriteit kun je markeren met een sterretje. Onder Postvak In staat ook een map met Met Ster. Hierin kun je in 1 oog opslag zien welke taken het belangrijkste zijn.

Wunderlist

Je kunt een taak invoeren en wanneer je dat hebt gedaan kun je bepaalde instellingen aan je taak toevoegen. Denk aan:

  • Een einddatum instellen
  • Een notificatie instellen
  • Of de taak herhaald moet worden of niet
  • Of er een subtaak bijhoort
  • Je kunt een notitie toevoegen
  • Je kunt een bestand toevoegen

Je kunt ook een taak delen met iemand. Hierdoor weten jullie beide (of meer) wat de bedoeling is en kun je ook in de app met elkaar communiceren. Je kunt namelijk opmerkingen plaatsen.

Dit vind ik nou echt een super fijne app! Ik heb er al heel veel mee gedaan en voor mij is dit echt de app van de maand Maart!

Nou ben ik wel benieuwd hoe jij je taken bijhoudt. Laat het me weten in een reactie! En heb je nog tips voor handige apps? Dan hoor ik het ook graag.

Liefs,
Hanneke

2 gedachtes over “Wunderlist, dikke vette aanrader!

Geef een reactie

