Behind the blogscenes #2

Hoi allemaal!

Iets later dan gepland, maar hier is ie alsnog ;).

Maandag was mama niet thuis want ze was op skivakantie, maar mijn zusje en ik waren gezellig met zijn tweeën thuis en ik had de auto :D. Ideaal. Daarnaast mocht ik ’s avonds trainen geven aan een super leuk team bij mijn volleybalclub.

Dinsdag wilden mijn zusje en ik naar de winkel om boodschappen te doen. We rijden weg van huis en we zijn nog geen 1,5 km van huis en… een lekke band 😦 Verdomme! Mijn eerste reactie was gelijk: ‘Opa bellen!’ We hebben opa gebeld en hij is gekomen om te helpen met het verwisselen van de band. Echt super fijn dat er zulke superopa’s bestaan!
Helaas was mijn stage dag ook al niet zo goed.

Woensdag, vannacht zijn mama en haar vriend thuis gekomen. Ze hebben een ontzettend leuk weekend gehad. Ik moest die dag naar Hilversum naar het Beeld en Geluid museum. Wat een ontzettend leuk museum, alleen jammer dat we er opdrachten uit moesten voeren voor school. Hierdoor ga je er zo snel mogelijk doorheen en mis je toch best wel veel, daarom wil ik graag ooit nog een keertje terug.

IMG_0324.JPG

Donderdag had ik een dagje vrij, deze dag heb ik veel voor mijn studie gedaan en heb ik opgepast op mijn broertje omdat hij niet zo lekker in orde was en heb ik de lieve hond van de buren twee keer uitgelaten, was op zich ook wel goed voor me, om even wat te doen. ’s Avonds nog getraind en het voor elkaar gekregen dat er voor ieder team een oplossing is qua trainen, dat is een hele opluchting.

Vrijdag heb ik ook een leuke dag gehad. Het was heel gezellig en leuk :). Vandaag is het nieuwe liedje van Ed Sheeran uitgekomen. How Would You Feel. Echt de moeite waard om even te luisteren!

Zaterdag, heb ik de hele dag gewerkt en eenmaal thuis rustig aan gedaan en Pleun Bierboom zien winnen! Echt zo verdiend Pleun en Waylon!

Zondag, rust dag. Lekker rustig aan gedaan en ’s avonds weer even naar de paarden geweest. Was erg leuk ze weer even te zien, maar Match de dondersteen was VIES!!! Eigenlijk had ik hem moeten wassen, maar het was erg koud en dus niet zo handig..

Processed with VSCO with m5 preset.

Bewogen week. Leuke week. Inspirerende week. Veel nieuwe onderwerpen bedacht en gevonden! Maak je klaar voor een storm aan berichten.

Liefs,
Hanneke

2 gedachtes over “Behind the blogscenes #2

Geef een reactie

