Dingen die nooit in mijn tas zitten, maar eigenlijk onmisbaar zijn.

Herken je dat? Dat je ergens bent en ineens je neus gaat lopen… En je hebt natuurlijk geen zakdoekjes bij je, puur omdat je ze nooit in je tas hebt. Jup, it happend to me :'(. Daarom hier een short list van dingen die je eigenlijk in je tas zou moeten hebben, maar die er nooit inzitten omdat het ruimte en gewicht is.

  • Zakdoekjes, voor een lopende neus of voor een lipstick foutje oid.
  • Handcrème, voor de droge handjes. Zeker nu het koud is, is extra verzorging wel heel fijn. En het ruikt gewoon lekker, zeker die van nivea met Olive
    oliva
  • Telefoon oplader of PowerBank, je weet maar nooit wanneer je telefoon er mee ophoudt. Dus gewoon meenemen! (Ik vergeet hem ook altijd hoor, heb een hele mooie PowerBank.)
  • Leesboek of e-reader/tablet. Vaak neem ik (zeker een boek) niet mee omdat ik het te zwaar vind in mijn tas. Maar eigenlijk is het wel heel prettig om, wanneer je even niks te doen hebt, je een boek kan lezen, vind ik. Dus ik probeer hem wel zo vaak mogelijk mee te nemen. Dit hieronder is mijn tablet (foto is van een andere website). Ik heb hem in het wit met een mooie roze achterkant.
    asus_zenpad_8_8
  • Een lichte map voor losse stencils. Tijdens je studie krijg je vaak losse stencils met informatie die je eigenlijk wel nodig hebt voor je stage of toetsen, maar ik heb eigenlijk nooit een folder of lichte map mee waar ik het even in kwijt kan zodat het netjes blijft voor ik het in een grotere map stop. Meenemen dus!
  • Haarlak, volgens een jongen bij mij op school hebben vrouwen altijd alles mee, maar waarom dan geen haarlak?!

Heb je nog toevoegingen? Laat het hieronder achter!

Dit was even een hele korte lijst met dingen die nooit in mijn tas zitten, maar die ik eigenlijk wel mee moet nemen. Vaak neem ik ze dus niet mee omdat het veel ruimte in beslag neemt en het mijn tas zwaarder maakt. Maar misschien moet ik eens beginnen met dingen eruit gooien die er wel zitten en die ik niet nodig heb. Ik zal je er nog eens uitgebreid over vertellen ;).

Liefs,
Hanneke

Geef een reactie

