It all happens in a second

Ik heb een nieuw boek. 642 Things To Write About. Dit boek moet mij gaan helpen om geweldige artikelen te gaan schrijven en nooit, nooit om te komen in een writersblock. Ik heb meerdere boeken die het tegen moeten gaan en ik ben daar zeker ook nog niet doorheen. Maar ik vond deze zoooo mooi, hij staarde me echt aan, dus heb ik hem gekocht. 

Dus dat gebeurde in een seconde. Maar er zijn nog heel veel meer dingen die in een seconde kunnen gebeuren. Een kort rijtje van gekke dingen die kunnen gebeuren in een seconde:

  • Je kunt knipperen met je ogen
  • Je kunt een keer ademhalen
  • Je kunt in je vingers knippen (1x)
  • Je kunt naar links kijken, of naar rechts
  • Hallo zeggen tegen iemand
  • Je tong uitsteken
  • De eerste letter van je naam schrijven
  • Op een deurbel drukken
  • Springen
  • Je neus ophalen
  • Je kunt de dop van je marker afhalen
  • Je kunt hem er ook weer opdoen

felt-pens-1238605_1280

  • Je kunt een KORT woord onderstrepen of markeren
  • Je kan tot 1 tellen
  • Een pagina omslaan
  • Je kunt op play drukken of op pauze
  • Een link aanklikken

En er is nog zoveeeeeel meer dat je kunt doen in een seconde of dat kan gebeuren in een seconde. Klik hier voor een lijst van 50 dingen die je kunt doen in een seconde.
Heb jij nog een aanvulling? Laat het me in de reacties weten en misschien maak ik er nog een lijstje over.

Liefs,
Hanneke

Een gedachte over “It all happens in a second

Geef een reactie

