De Verbeelding, Harlan Coben

img_0226Let op! Dit is mijn eigen mening. Dat wil niet zeggen dat ik een recensie kan schrijven ;).

Voormalig special forces-pilote Maya Calloway ziet iets onmogelijks gebeuren op het scherm van haar laptop. Op het SD-kaartje uit de nannycam staat een video waarop ze haar tweejarige dochter Lily ziet spelen met haar man Joe. Maar Joe is twee weken eerder bruut vermoord. Verbeeldt ze het zich? Het kan gewoon niet waar zijn..

Voor mij was dit echt een pageturner. Ik kon hem maar moeilijk wegleggen en heb hem dan ook redelijk vlot uitgelezen tussen de studie- en sportuurtjes door. Het boek is goed opgebouwd, je wordt constant op het verkeerde been gezet.

Je leeft helemaal met Maya mee, het shockeert je wanneer ze haar dode man op de nannycam ziet, je bent verbaasd wanneer ze erachter komt dat haar schoonzus denkt dat hij helemaal niet dood is, en ze komt met goede bewijzen.

Houd je van een goede spannende triller? Dan raad ik je van harte dit boek aan! Het is meeslepend en laat je smachten naar het boek op de momenten dat je het niet kunt lezen.5 out of 5 for me.

UITGEVER: Boekerij
UITGAVE: Paperback
VERTALING:
Martin Jansen in de Wal
PUBLICATIEDATUM:
01-07-2016
PAGINA’S:
384
ISBN:
9789022565162

Liefs,
Hanneke

4 gedachtes over “De Verbeelding, Harlan Coben

Geef een reactie

