Jubileum op WordPress? Huh, nu al?

Vandaag kreeg ik een melding voor mijn blog met de felicitaties voor mijn 1-jarig jubileum!! Ik dacht, wow al zo lang? Terwijl als je terug kijkt in mijn blogartikelen de eerste in september verscheen. En dat klopt ook wel. Ik heb namelijk in de zomervakantie alles leeg gegooid en ben toen in september opnieuw begonnen, ik begon aan een nieuwe studie en een nieuwe fase in mijn leven en daar hoorde een brand-new blog bij. Maar ik wilde mijn adres niet veranderen…

day-and-night-9068_1280.jpg

Dus ik heb alles weggegooid, alles verwijderd en ben compleet opnieuw begonnen. Daarom vind ik dit ook geen jubileum. Ik besteed er verder geen aandacht aan. Mijn jubileum is in september, period. En wel op de 22ste.

Toch wil ik graag al mijn volgers alvast bedanken! Er zijn er een aantal al vanaf het begin trouwe volger en daar ben ik heel blij mee. Ik ben ook ontzettend trots dat ik er regelmatig nieuwe volgers bij krijg. Ook vind ik het ontzettend leuk dat er zulke lieve reacties onder mijn artikelen komen, dank jullie wel!

Ik ben ontzettend blij met jullie!

Liefs,
Hanneke

2 gedachtes over “Jubileum op WordPress? Huh, nu al?

Geef een reactie

