100 vragen aan mij – Laatste deel!

Hoi allemaal! Vandaag het laatste deel voordat ik mijn boek ga verslinden, want hij is echt steengoed! Misschien verschijnt er hier op mijn blog wel een recensie van en misschien ga ik dat ook wel meer doen. Boeken zijn namelijk een groot deel in mijn leven. Ik hou er echt van. Maar laten we snel beginnen aan het laatste deel van de 100 vragen aan mij.

91. Mac of Intel?
Mij maakt het weinig uit, het allerliefste zou ik een Mac hebben, maar ik heb Intel en daar kan ik tot nu toe alles mee wat ik graag wil.

apple-macbook-2016-nw-g03

92. Wat vind je van het studenten leven?
Ik denk prima, maar ik weet niet hoe het ‘echte’ studenten leven eruit ziet. Ik woon nog thuis, mijn school is niet ver weg en ik heb een hekel aan uitgaan…

93. Heb je iemand wel eens pijn gedaan?
Ja vast wel, maar dat is niet mijn bedoeling geweest.

94. Was je vroeger hetzelfde als dat je nu bent?
Nee, ik was heel anders. Ik ben bijvoorbeeld nu veel zelfverzekerder.

95. Zou je willen stoppen met roken?
Ik rook niet, dus dat is heel handig!

smoking-1111975_1280

96. Waar stem je op tijdens verkiezingen?
Ik heb werkelijk geeeeeeeeen idee… weten jullie het al?

zwevende-kiezer

97. Vind je dat je jezelf goed verzorgd?
Ja vind ik wel, alleen mag ik af en toe iets meer aandacht aan mijn handen besteden.

98. Wat voor een telefoon heb je?
Een iPhone 5S waar ik heel erg blij mee ben.
apple_iphone_5s_space_grey_450

 

99. Zijn je ouders nog bij elkaar?
Nee, helaas niet, maar waarschijnlijk is dat het beste…

100. Als je iets terug kon draaien, wat zou het dan zijn?
Niets, leef in het heden en niet in het verleden. Mooi filosofisch afgesloten toch?

Zoo dat waren ze alle 100!! Ik ben er heel trots op dat ik dit heb mogen afronden, nu komen er echt gave artikelen op mijn blog. Ik hoop dat jullie mij nu een beetje kennen. Ik zal hieronder linkjes zetten naar deel 1 tot en met 9 zodat je die ook nog kunt kijken als je dat graag zou willen.

Liefs,
Hanneke

Deel 1
Deel 2
Deel 3
Deel 4
Deel 5
Deel 6
Deel 7
Deel 8
Deel 9

Een gedachte over “100 vragen aan mij – Laatste deel!

Geef een reactie

