100 vragen aan mij – Deel 9 van 10

Zo daar ben ik weer! Na een hele drukke week ben ik weer een beetje rustig 🙂 Vandaag het een na laatste artikel van deze serie! En dan kunnen we weer verder met andere vette onderwerpen! Laten we snel beginnen!

81. Waar ben je op vakantie geweest?
In Frankrijk, Denemarken, Duitsland, België en Engeland

map-1301054_1280

82. Waar zou je nog naartoe willen?
ABC-Eilanden, Amerika, Australië en Nieuw-Zeeland. Hoewel ik eigenlijk alles wel heel gaaf zou vinden! Lekker op vakantie naar de zon in ieder geval!

australia-1281935_1280

83. Wat vind je belangrijk aan iemand?
Betrouwbaarheid en er voor me zijn wanneer ik het moeilijk heb.

84. Welk niveau doe je?
Waarvan??? Ik studeer aan een HBO, ik volleybal in de 3e klasse.. wat wil je nog meer?

85. Vind je jezelf slim?
Wat is slim? Ik vind dat ik best van mezelf mag zeggen dat ik niet dom ben ;).

86. Ben je ergens bang voor?
Ik ben bang voor nachtmerries, daarom hangt er boven mijn bed een dromenvanger (geloof ik overigens heilig in).

dreamcatcher-1030769_1280.jpg

87. Ben je vaak ziek?
Nee, maar ben wel vaak oververmoeid waardoor ik de kracht niet kan vinden om naar school te gaan.

88. Ben je ergens allergisch voor?
Ja voor een bepaalde antibiotica, amoxicilline, of hoe je dat schrijven mag… Daar word ik heel misselijk van en dan komt alles er weer uit. Toen ik mijn kaakoperatie kreeg was dat eigenlijk de antibiotica die iedereen zou krijgen. Maar gelukkig hadden ze een andere voor mij.

89. Ben je dyslectisch?
Nee ik ben niet dyslectisch.

90. Heb je weleens domme keuzes gemaakt?
Ja, tuurlijk, doet iedereen toch..?

Dat waren de 10 vragen weer! Morgen of overmorgen kun je de laatste 10 verwachten! En daarna staan er ons hele leuke onderwerpen te wachten! Ik heb er nu al zin in om een paar te schrijven, maar ik ben ontzettend moe en hou het niet langer meer vol. Dus hierbij: Over en Uit.

Liefs,
Hanneke

Deel 1
Deel 2
Deel 3
Deel 4
Deel 5
Deel 6
Deel 7
Deel 8
Deel 10

Een gedachte over “100 vragen aan mij – Deel 9 van 10

Geef een reactie

