100 vragen aan mij – Deel 8 van 10

Deel 8, de eerste post van het nieuwe jaar, en ik weet dat het niet meer mag, maar ik wil iedereen alsnog de Beste Wensen wensen! Het was een mooie start van het jaar en ik ben heel dankbaar voor de personen die met mij mee zijn gegaan het nieuwe jaar in en ik hoop dat ze nog lang bij mij mogen blijven!

Laten we snel beginnen:

71. Waar besteed je je meeste aandacht aan (uiterlijk)?
Aan mijn ogen, beetje oogschaduw en mascara

72. Wat wil je veranderen aan je jezelf?
Een iets strakkere buik zou geen straf zijn…

73. Ben je gelukkig over jezelf?
Over het algemeen ben ik erg gelukkig met mezelf, hoewel ik natuurlijk ook weleens mijn momentjes heb, maar dat heeft iedereen denk ik wel zo af en toe.

fun-725813_640

74. Wat zie je graag anders in het leven?
Als ik heel eerlijk ben: ik had mijn ouders nog best bij elkaar gewild. Dat zou de ideale situatie zijn natuurlijk.

75. Hou ja van cadeau’s?
Natuurlijk! Wie niet? Haha dat dacht ik al. Maar ik heb een hekel aan verassingen.. hmm dat gaat niet echt samen volgens mij…

76. Heb je het snel koud?
Ja heb altijd koude handen en voeten… heb echt iets of iemand nodig die ze dan weer opwarmt.

77. Kom je makkelijk in slaap?
Ja meestal wel. Hoewel ik af en toe ook flink kan liggen piekeren.

alarm-clock-1193291_640

78. Slaap je lang?
Dat kan ik wel zo af en toe, maar vaak ben ik vroeg wakker maar blijf dan lekker liggen om een boek te lezen of zo.

79. Kun je tegen je verlies?
Ja ik kan heel goed tegen mijn verlies, nooit ergens moeite mee. Behalve met sport…

80. Welke opleidingen heb je gedaan?
Eerst mavo, toen havo en nu HBO pabo.

Zo dat waren ze weer! De volgende keer alweer deel 9 de een na laatste!! Tijd vliegt. Ik daag je uit de vragen te kopiëren en ze hieronder ook te beantwoorden. En natuurlijk als je nog vragen voor me hebt mag je ze altijd stellen!

Liefs,

Hanneke

Deel 1
Deel 2
Deel 3
Deel 4
Deel 5
Deel 6
Deel 7
Deel 9
Deel 10

Een gedachte over “100 vragen aan mij – Deel 8 van 10

Geef een reactie

