100 vragen aan mij – deel 7 van 10

Tijdje terug alweer. Ik hoop dat iedereen een onwijs goede kerst heeft gehad en nu met volle moed richting 2017 gaat. Ik in ieder geval wel! De kerst was heel gezellig en heel druk, ben blij dat ik nu rust heb, maar ik had het voor geen goud willen missen. Leuk weerzien van vrienden en familie.

Maar laten we snel beginnen met vraag 61 t/m 70!

61. Heb je kort of lang haar?
Ik heb halflang haar… net iets onder mijn schouders.

IMG_20160602_105022

62. Wat zou je het liefst doen elke dag?
Ik zou het liefst iedere dag genieten van de paarden. Helaas ben ik zo druk dat dat er helaas niet in zit…

63. Wat staat boven aan je to do lijst?
Daar staat: Schrijven voor mijn blog, helaas kan ook dit niet iedere dag…

64. Drinken met of zonder prik?
Maakt me niet uit, vind het allebei heel erg lekker.

65. Heb je geheimen?
Misschien, misschien ook niet, dat is een geheim 😛

66. Geloof je in een godsdienst?
Nee, ik geloof daar niet in, maar kan geloven wel waarderen. En ik geloof ook best dat een godsdienst je houvast kan geven in moeilijke tijden. Maar zelf ben ik het niet .

67. Ben je opruimerig?
Nee helemaal niet.. af en toe heb ik zo’n bui, maar vaak is het een chaos. Maar, en ik quote:
img_0022
68. Ben je druk of rustig?
Ik ben over het algemeen heel rustig, maar heb vlagen van energie die er af en toe gewoon echt uit MOET!

69. Geef je veel om andere mensen?
Ligt eraan hoe dicht ze bij mij staan. Maar ja, ik geef veel om mensen.

70. Wat is je lievelingsboek?
Mijn favoriete boek van dit moment is:
Het meisje in de trein.

hawkins-meisje-in-de-trein

Zo dat waren ze weer! De vragen voor vandaag! De volgende delen zullen snel volgen en dat zijn er welgeteld nog 3! Nog 3? Ja nog maar 3… Tijd vliegt als je het leuk hebt.

Laat alsjeblieft een leuke reactie achter hier in de comments of op facebook, dank je wel! En vergeet niet mijn blog aan te raden bij vrienden en familie, delen wordt gewaardeerd, dank je wel.

Liefs,
Hanneke

Deel 1
Deel 2
Deel 3
Deel 4
Deel 5
Deel 6
Deel 8
Deel 9
Deel 10

2 gedachtes over “100 vragen aan mij – deel 7 van 10

Geef een reactie

