100 vragen aan mij – deel 6 van 10

‘Welkom op Blog van Hanneke, mijn naam is Hanneke en vandaag doen we deel 6/10 van de vragen aan mijzelf.’ Zo begint eigenlijk iedere YouTube filmpje toch? Als ik het ooit zou doen, dan is dat denk ik een redelijk begin om mee te beginnen. Maar ik schrijf een blog, en nu is het toch ook duidelijk :P. Laten we snel beginnen met de vragen.

51. Junkfood of gezond?
Gezond! Bij FAR! Maar zo heel af en toe een lekker frietje met frikadel speciaal vind ik niet erg…

52. Heb je een motto?
Mijn motto is de slogan die bovenaan deze pagina onder mijn blognaam staat.

The idea is to die young as late as possible.

53. Wat zijn je goede eigenschappen?
Ik ben behulpzaam, eigenwijs, flexibel en initiatiefrijk.

54. Wat zijn je slechte eigenschappen?
Ik ben soms te perfectionistisch. Ik ben kwetsbaar, toneelspelend, slordig/chaotisch (oeps.. hihi).

55. Ben je in voor nieuwe dingen?
Meestal wel, ligt er natuurlijk wel aan wat die nieuwe dingen zijn. Maar over het algemeen wel.

56. Ben je een denker of een doener?
Een denker, maar ik kan af en toe veel te veel piekeren.

brain-1710293_1280.png

57. Bespeel je een instrument?
Nee op dit moment niet, maar ik zou heel graag gitaar en piano willen leren spelen. Maar daar heb ik simpelweg de tijd niet voor.

58. Lijk je veel op je vader of je moeder?
Ik lijk veel op mijn moeder.

59. Welke kleur ogen heb je?
Blauw, soms grijsachtig erdoor.

60. Welke kleur haar heb je?
Ik heb officieel blond haar, maar ik verf het al een tijdje koperblond. En daar ben ik ontzettend blij mee, ik moet het binnenkort maar weer eens verven.

Wow! Dat waren de 10 vragen alweer! Bijna aan het einde. Denk nog ongeveer een week.

Liefs,
Hanneke

Deel 1
Deel 2
Deel 3
Deel 4
Deel 5
Deel 7
Deel 8
Deel 9
Deel 10

2 gedachtes over “100 vragen aan mij – deel 6 van 10

Geef een reactie

