Rust zacht Aladdin…

Lieve Aladdin,

Je was pas 1,5 jaar oud en had deze dood niet verdiend. De honden die de tuin in kwamen rennen hebben je zo de stuipen op het lijf gejaagd dat je kleine hartje het heeft begeven. Ik heb je bij ons in de tuin begraven op een mooi plekje. Ik hoop dat je rust kan vinden.

download-2

Ik ga je ontzettend missen en ik niet alleen. Je was afgelopen zomer de gangmaker, je had het af en toe zo warm in de zon dat je erbij ging liggen alsof je dood was. Toen heb je ons ontzettend laten schrikken, maar er was niets aan de hand.

En nu, wat ben ik verdrietig…

Lieve Aladdin, heel erg bedankt en rust zacht.

Liefs,
Hanneke

2 gedachtes over “Rust zacht Aladdin…

Geef een reactie

