100 vragen aan mijzelf – Deel 5 van 10

Weer een nieuw artikel! We zijn nu echt op de helft. Deze week drukke stage week, maar het is erg leuk! Ik heb dan ook mijn eindebeoordeling gehaald voor deze stage. Je kon een onvoldoende, voldoende of goed halen en ik heb gewoon een goed! De klas was super fijn en deed goed mee tijdens mijn ‘Ik hou van Holland’ spel. Ik heb meerdere vakken gecombineerd en dat was echt een dik pluspunt vonden ze.
Maar genoeg daarover, nu door naar de vragenlijst.

41. Wat doe je vaak in de winter?
Puzzelen, films, kijken en spelletjes spelen. Nu we het toch over puzzelen hebben. Ik vind de Disney puzzels met 1000 stukjes echt ontzettend gaaf!

42. Wil je weten wat andere mensen van je denken?
Soms wel, soms niet. Soms dan zijn mensen aan het fluisteren en mijn kant op aan het kijken en dan wil ik heel erg graag weten waar ze het over hebben en wat ze van mij denken. Maar over het algemeen heb ik er geen last van en gaat het prima.

43. Waar mag ik je voor wakker maken?
Voor een goed gesprek en witte chocola met stukjes aardbei erin!!!!!

naamloos

44. Draag je veel make-up?
Nee helemaal niet. Tenminste wat is veel? Maar ik denk van niet. Wat ik gebruik? Concealer, mascara, wenkbrauwpotlood en af en toe lipstick maar wel altijd een lipbalsem.
Maar soms, heel soms, gebruik ik meer. Maar dat komt maar zelden voor. Ik vind het namelijk flink tijdrovend.

45. Hou je je bezig met stijl?
Nee bijna niet. Maar ik vind het af en toe wel heel erg leuk om even te kijken welke kleuren het volgende seizoen helemaal in zijn.

46. Zwem je weleens?
Ja, nouja, ik zit het liefste langs de kant in mijn bikini in de zon een boek te lezen. Maar een binnenzwembad is ook oké hoor ;). Zie hier mijn bikini van River Island te koop via Wehkamp! Broekje is €17,- en de top €25,-.

Naamloos.png

47. Heb je een rijbewijs?
Ja! Ik heb hem afgelopen mei gehaald, en ik vind het echt super handig!

48. Heb je veel vrienden?
Wat is veel? Ik heb genoeg hele goede vrienden.

49. Wat wil je in de toekomst worden?
Juf! Daarvoor heb ik dus ook die eindbeoordeling gehad! Maar ik moet nog 3,5 jaar naar school.

50. Eet je wel eens fruit?
Zeker! Appels, bananen, manderijnen, sinaasappelen, mango, meloen, ananas en nog veel meer!

fruit-bowl-1600003_1280

Dat waren ze alle 10 weer voor vandaag! Stay Tuned zodat je de rest niet mist!
Laat een reactie achter hieronder over de vragen, of als je nog vragen aan mij hebt dan mag je ze ook gerust daar achterlaten!

Liefs,
Hanneke

Deel 1
Deel 2
Deel 3
Deel 4
Deel 6
Deel 7
Deel 8
Deel 9
Deel 10

Een gedachte over “100 vragen aan mijzelf – Deel 5 van 10

Geef een reactie

