100 vragen aan mij – Deel 4 van 10

Zo daar ben ik weer! Dit doe ik zodat ik hiermee klaar ben en afgesloten heb zodat ik daarna weer lekker rustig kan gaan schrijven. We zijn bijna op de helft! Laten we doorgaan naar de volgende 10 vragen, te beginnen met vraag 31.

31. Heb je ooit drugs gebruikt?
Nee ik heb nog nooit drugs gebruikt en ik ben ook niet van plan dat ooit te gaan doen.

don__t_do_drugs_by_cgsomnium-d59qwcs-600x280

32. Werk je?
Jazeker werk ik! Ik heb een ontzettend leuk bijbaantje met ook geweldig leuke collega’s!

33. Hoeveel verdien je?
Dat is niet echt belangrijk toch?

34. Kijk je wel eens tv?
Tuurlijk kijk ik wel eens tv, maar heel weinig. Meestal kijk ik series op mijn tablet.

35. Welke series volg je?
Dat zijn er een heleboel! Gilmore Girls, Pretty Little Liars, The Vampire Diaries, Jane the Virgin, Arrow, Centraal Medisch Centrum en De mannen van dokter Anne. En waarschijnlijk vergeet ik er nog wel wat…

jane-the-virgin

36. Heb je een huisdier?
Ja ik heb een huisdier, mijn eigen huisdier heet Aladdin en hij is een konijn. Hij heeft een prinsheerlijk leventje (edit: Helaas leeft Aladdin niet meer. Zie hier mijn post waarom). Bij mijn vader hebben we 2 honden en bij mama hebben we 2 katten en een vogel.

37. Word je snel bruin?
Nee helemaal niet… helaas. Ik heb de huid van mijn moeder geërfd. Mijn vader en zusje worden wel heel snel bruin, zij heeft flink geluk gehad. Maar als ik snel bruin zou worden zou mijn geverfde haarkleur mij niet staan denk ik.

38. Hou je van de zomer? 39. Hou je van de winter?
Deze kan ik beter in 1 beantwoorden, daarom staan de vragen ook achter elkaar. Ik nou namelijk van de zomer en absoluut niet van de winter. Ik heb een hekel aan sneeuw en kou, en de decembermaand is wel gezellig maar veel te chaotisch, ik word er helemaal kriegel van.

summer-368224_1280.jpg

40. Wat doe je vaak in de zomer?
In de zomer ben ik het liefste buiten en dan zwemmen of barbecueën. Maar soms is het te warm buiten en binnen lekker koel en dan kunnen we lekker binnen zitten.

Dat waren de volgende 10 vragen alweer! Heb jij vragen voor mij? Stel ze gerust in de comments! Je mag de vragen ook kopiëren en ze zelf beantwoorden. Ik ben namelijk wel benieuwd!

Liefs,
Hanneke

Deel 1
Deel 2
Deel 3
Deel 5
Deel 6
Deel 7
Deel 8
Deel 9
Deel 10

Een gedachte over “100 vragen aan mij – Deel 4 van 10

Geef een reactie

