100 vragen aan mij – Deel 3 van 10

Vandaag deel 3 met de volgende 10 vragen aan mij. Ik ga ze weer zo eerlijk mogelijk beantwoorden en ik hoop dat ook jij ze kopieert en beantwoord in een reactie die je hieronder kunt achterlaten!

21. Ben je een ochtend persoon?
Ik ben absoluut GEEN ochtendpersoon.. haha ik lig het liefste zolang mogelijk in bed. En als ik er dan eenmaal uitkom heb ik tijd nodig om op te staan.. #ochtendhumeur.

22. Hoe vaak douche je
Meestal om de dag, maar als ik gesport heb, of naar de paarden ben geweest, of wanneer ik het heel koud heb, of ik voel me gewoon vies dan douche ik een keertje extra.

23. Heb je behoefte aan een tatoeage?
Ik ben al heel lang aan het twijfelen hierover… Wil ik er wel 1 of niet.. Maar als ik er 1 neem is het een hele kleine en dan ook met betekenis.

773c77a2f0f2774ffa2edba9dae53f90

24. Rook je?
Nee ik rook niet.
smoking-1111975_1280.jpg

25. Drink je?
Ja af en toe, maar niet overmatig.

26. Hoeveel rook je?
Nooit dus…

27. Hoeveel drink je?
Meestal 1 of 2 radlers in het weekend, maar eigenlijk drink ik verder niet echt.

28. Wat is je lievelingskleur
Rood

29. Draag je vaak merken?
Jawel, maar is geen standaard voor mij.

30. Wat is je lievelingsmerk?
Die ga ik beantwoorden voor schoenen, dat is namelijk: Mustang.

Dit was deel 3! Denk jij: ‘Ik heb nog wel vragen voor Hanneke,’ Dan mag je deze insturen! En misschien vervang ik wel een aantal van mijn vragen voor de vragen van jullie!

Liefs,
Hanneke

Deel 1
Deel 2
Deel 4
Deel 5
Deel 6
Deel 7
Deel 8
Deel 9
Deel 10

Een gedachte over “100 vragen aan mij – Deel 3 van 10

Geef een reactie

