100 vragen aan mij – Deel 2 van 10

Hoi! Tijdje geleden alweer… excuses daarvoor. Ik doe teveel dingen tegelijk, of nee, ik wil te veel dingen tegelijk en daarvan loopt mijn hoofd een beetje over. Daarom heb ik besloten eerst deze reeks af te maken en daarna weer verder te gaan met het volgende onderwerp.

Let’s get started!

11. Wat zou je het liefst nog willen doen?
Ik zou het allerliefst ooit een reis willen maken naar Nieuw-Zeeland.

12. Welke opleiding doe je?
Ik doe de PABO aan Iselinge Hogeschool. Ik vind het echt ontzettend leuk en gezellig!

notebook-336634_1280

13. Heb je een vriend?
Nee op dit moment ben ik single. Aan de ene kant vind ik dat heel prettig, maar aan de andere kant voel ik me soms toch ook wel een beetje alleen.

14. Kun je opschieten met je huisgenoten?
Ik woon nog bij papa en bij mama. En dus ook nog steeds met mijn broertje en zusjes. Het is ontzettend leuk maar natuurlijk hebben we af en toe ook ruzies. Dat hoort er nou eenmaal gewoon bij en is dus niets aan te doen.

15. Woon je op kamers?
Nee ik woon niet op kamers, nog lekker thuis. Ik ben er ook nog helemaal niet klaar voor.

16. Wat koop je vaak?
Ik koop vaak Lipbalsems. Dat is wel gek, want ik heb er zo ongeveer 30. Maar ook weer niet want ik verzamel ze!

Lipbalsem

 

17. Ga je veel uit?
Nee bijna nooit… Ik ben niet zo’n uitgaanstype. Geef mij maar een dekentje voor op de bank en een goede film en dan ben ik gelukkig.

18. Heb je broers of zussen?
Jazeker, ik heb 1 broertje en 2 zusjes. En dan ook nog 2 ‘stief’broertjes. Het zijn namelijk niet echt stiefbroertjes want mijn vader en zijn vriendin zijn niet getrouwd.

19. Wat vind je van je moeder?
Ik vind haar ontzettend lief, af en toe iets te bezorgd, maar ze begrijpt me vaak wel.

20. Wat vind je van je vader?
Sterk, pap is de sterkste papa van de wereld. En natuurlijk de liefste papa. Af en toe is papa flink eigenwijs en dan is het lastig hem van mening te laten veranderen. Maar pap, je bent geweldig!

Dat was deel 2 van de 100 vragen aan mij. Ik zou zeggen kopieer de vragen en laat in een reactie hieronder de antwoorden achter! Bedankt!

Liefs,
Hanneke

Deel 1
Deel 3
Deel 4
Deel 5 
Deel 6
Deel 7
Deel 8
Deel 9
Deel 10

Een gedachte over “100 vragen aan mij – Deel 2 van 10

Geef een reactie

