100 vragen aan mij – deel 1 van 10

Hoi! Ik was aan het nadenken wat ik moest posten vandaag. Het is niet makkelijk om steeds iets nieuws te bedenken, dus ik ging mijn lijstje langs met mogelijke onderwerpen. Maar stiekem had ik nergens zin in. En toen bedacht ik me ineens: ‘Mijn blog is persoonlijk, zou het niet leuk zijn als ik een serie zou maken waardoor jullie mijn beter leren kennen?’ Deze serie zal uit 10 delen bestaan, ik ga dus iedere keer 10 vragen beantwoorden. Sommige zijn misschien onzin, maar ach, maakt mij niet uit ;). Laten we beginnen:

1. Wat is je naam
Mijn naam is Hanneke Arnold. Verder niks, geen doopnamen of extra namen gekregen van mijn ouders. Mijn naam komt ook niet perse ergens vandaan geloof ik.

2. Waar kom je vandaan
Uit de Achterhoek. Ik woon in 2 dorpen om precies te zijn, dat zijn Varsselder en Azewijn.

achterhoek-alg

3. Hoe oud ben je
Ik ben 18 jaar. 1 juni 2017 word ik 19.

4. Wat is je schoenmaat
Ik heb HELE KLEINE voeten… Maatje 36.

5. Waar ben je geboren
Amersfoort in Utrecht. Aan de Gerrit van Stellingwerfstraat.

6. Wat is je favorieten eten
Tortellinie met spinazie, pijnboompitten, roomkaas en paprika. Ik zal binnenkort het recept delen!

7. Wat is je favorieten film
Moeilijke vraag.. Ik heb er namelijk meerdere! Maar als ik echt moet kiezen, dan ga ik voor: The Boy in the Striped Pajamas.

418023_1020_a

8. Wat is je favorieten muziek
Ik vind de band Little Mix echt helemaal geweldig! Een van de bands die ik echt leuk vind. Maar ik vind de top 100 global ook altijd erg leuk.

five-funniest-moments-from-little-mix-interviews-01

9. Welke sport doe je
Ik volleybal, rijd zo nu en dan paard (op het moment wat minder vaak). Verder fiets ik heel veel (niet echt mijn sport maar doe het wel heel veel).

10. Wat doe je in het dagelijks leven
Ik zit op school, ik doe de Pabo aan Iselinge Hogeschool. Op zaterdagen werk ik meestal bij de Welkoop. Het is een ontzettend leuk baantje met geweldige collega’s!

Zo dat was deel 1 van de 10! Dat beloofd nog wat! Zijn er vragen die je heel graag aan mij zou willen stellen? Laat ze achter in de reacties! En vergeet me niet te volgen op social media zodat je niets mist!

Facebook
Twitter
Instagram
Snapchat: hannekearnoldx
snapcodeLiefs,
Hanneke

Deel 2
Deel 3
Deel 4
Deel 5 
Deel 6
Deel 7
Deel 8
Deel 9
Deel 10

3 gedachtes over “100 vragen aan mij – deel 1 van 10

Geef een reactie

