Meet Ed (Sheeran)

Zo, en ineens is het alweer een week geleden dat ik iets gepost heb. Ik had veel meer willen posten, maar ben de afgelopen week ziek geweest en ik heb de afgelopen 4 dagen zware migraine gehad. Ik heb waarschijnlijk een blokkade in mijn nekwervels.

Maar zoals je aan de titel ziet heb ik iemand nieuws ontmoet. En niet zo maar iemand: Namelijk: Ed (Sheeran)…

Nee niet de zanger maar dit lieve kleine dondersteentje:

img_0154

Dit is dus Ed. Ons nieuwe familielid! En we zijn zo blij met hem! Maar nu onze Pommetje nog, de andere poes die al een behoorlijke tijd bij ons is. Ze is nog een beetje terughoudend en bezig met haar grenzen aangeven aan deze kleine brutale aap.

Jonge katjes zijn nog zo lekker speels en vrolijk, maar slapen ook veel. Dus komen ze lekker bij je liggen en slapen gerust een uur lang op je arm. Zo lief! Maar als je iets wil doen of zo dan ben je te laat. Dan moet je maar wachten tot hij weer wakker is, haha.

Ed komt van de plek waar ik de verzorgpony heb staan. Ze hebben vaker nestjes gehad en iedere keer zei ik: ‘Oh, ik zou er zo graag 1tje meenemen!’ Maar dat ging helaas niet, en nu had moederpoes echt haar allerlaatste nestje (ze is woensdag gesteriliseerd) en mochten we er eentje meenemen! Echt ik was zo blij als een klein kind kan zijn!

Lieve Ed,
Welkom in onze familie! We hopen dat je je lekker thuis gaat voelen bij ons!

Hebben jullie ook een kat/poes of kitten? Laat het me weten in de reacties en/of stuur me een foto via facebook, twitter of instagram!

Liefs,
Hanneke

6 gedachtes over “Meet Ed (Sheeran)

  1. Hoi Hanneke, als ik bij iemand op bezoek ben springt de kat meteen bij me op schoot! Ik zou er ook wel een willen maar ik ben te vaak van huis. Leuke blogs heb je! Super ga zo door! Groetjes Eric

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

