Vroege Lentekriebels

Goedemorgen allemaal!

Natuurlijk weet ik dat het nog wel even duurt voordat het lente is. Maar vandaag kreeg ik een vraag waarover ik aan het nadenken kwam. De vraag kwam en gelijk kreeg ik weer zin in de lente. De vraag was:

Wat wil je de volgende lente veranderen aan je huis?

board-1273117_1280.jpg

Nu woon ik in 2 huizen en deze zijn van papa en/of mama. Daarom kan ik geen gekke dingen veranderen, maar op mijn kamer kan dat best en wat wil ik veranderen? Er zijn een aantal dingen die ik wil veranderen.

  1. Ik wil mijn kledingkast uitdunnen en opruimen.
  2. Een nieuwe kledingkast.
  3. De indeling van mijn kamer (hoewel mijn kamer nou niet de makkelijkste is om te verbouwen, zeker bij papa niet).
  4. De kleuren, bij mama heb ik nu een witte kamer met rode accenten, graag zou ik deze een keer veranderen in bijvoorbeeld lichtblauw. En bij papa heb ik lichtblauw maar dat zou ik dan bijvoorbeeld in rood willen veranderen.

Wat zou jij willen veranderen? Laat het me weten in de comments!

Liefs,
Hanneke

Geef een reactie

