Review: Dr. van der Hoog gezichtsmasker

Goedemorgen deze morgen!

Gisteren kocht ik bij de Kruidvat voor het eerst een gezichtsmasker. Ik merkte dat de laatste tijd mijn huid ontzettend aan het veranderen is. Ineens overal puistjes en als ze weer wegtrekken, trekken ze niet mooi egaal weg. Dus ik dacht: het wordt tijd om mijn gezicht eens grondig te reinigen. Daarom heb ik voor het volgende masker gekozen:

Dr. van der Hoog: Glamorous Goji Quina.
Dit is een schrubmasker die hydrateerd en diep reinigt. 


Toen ik het zakje openmaakte kwam me een frisse geur tegemoet waar ik erg vrolijk van werd. Ik deed het in het bakje en het was een soort roze smurrie met nog rozere korreltjes erin (de scrubdeeltjes). Ik heb het opgesmeerd met een (nieuwe) kwast (true Spirit van de Kruidvat).

Het voelde aan het begin lekker koel en fris. Maar naarmate de tijd verstreek begon het een beetje te branden. Tintelingen zijn oké, dan voel je dat het werkt. Maar als het 10-15 minuten moet blijven zitten en het brand, dan weet je dat het misschien voor de gevoelige huid toch te heftig is. Ik heb het ondanks dat 10 minuten volgehouden en toen heb ik het eraf gehaald.


Ik was blij verrast! Ondanks dat het brandde op mijn huid, kwam mijn huid er super zacht onderuit!

Ik geef dit masker drie sterren (van de 5) omdat het minder geschikt is voor de gevoelige huid, maar mijn huid er toch heerlijk glad onderuit kwam. Het masker is zeker een aanrader!

Bestel hier jouw dr van der Hoog maskers en/of andere producten

Welk masker vind jij heel erg fijn? Laat het me weten in de reacties!

Liefs,
Hanneke

Wil je niets missen? Volg mij dan op Instagram, Facebook en Twitter

9 gedachtes over “Review: Dr. van der Hoog gezichtsmasker

Geef een reactie

