Sinterklaas

Het is misschien gek om een artikel te starten met de titel Sinterklaas. Maar eigenlijk ook weer niet, want als je de winkels binnenloopt dan zie je al dat het weer zover is! Of is het jullie nog niet opgevallen?

Als sinds een week of 2 liggen de schappen van de winkels alweer vol met Sinterklaas snoepgoed zoals:
– Pepernoten
– Chocolade pepernoten
– Speculaas
En doordat het NU al in de winkels ligt heb ik er echt zo’n ontzettend zin in! Zeker nu ik stage loop op een basisschool en er de feest weken extra mag stagelopen! Ik mag dus mee doen met de surprises, want loop stage in een groep 7. De creatieve juf in mij komt alweer naar boven!

christmas-bauble-15738_1280.jpg

Dat is nu echt iets waar ik naar uitkijk, net als naar Kerst. Die mooie kerstboom weer in huis die de boel op zo’n donkere winteravond toch nog gezellig en mooi kan maken.

Waar kijk jij ontzettend naar uit dit jaar? Laat het me weten in de comments!

Liefs,
Hanneke

Geef een reactie

