Het nieuwe begin

Hoi allemaal!

Mijn naam is Hanneke en ik ben 18 jaar jong en de schrijfster achter deze blogjes. Deze korte introductie is bedoelt om je even wegwijs te maken binnen mijn blog en belevingswereld. Wat kun je van mij verwachten? Wie ben ik nou eigenlijk? En misschien wel het allerbelangrijkste: waar gaat mijn blog nou over…?

img_0099

Ik ben dus Hanneke. 18 jaar. Woon ergens in de Achterhoek, misschien onder sommige wel bekend als ‘het wilde oosten’. Schrijven, lezen, volleyballen en lekker met paarden bezig zijn zijn mijn grootste hobby’s. Op dit moment studeer ik aan de Pabo in Doetinchem en dat doe ik sinds dit jaar met heel veel plezier. Ik ben dus een juf in wording!

Op mijn blog kun je iedere woensdag, vrijdag en zondag een post verwachten (soms ietsje meer, soms ietsje minder – met andere woorden, houd je er niet zo aan vast ๐Ÿ˜‰ Ik doe echt mijn best).

Deze leuke, geweldig geschreven, humoristische en bovenal gezellige blogjes (weet niet of dat altijd zo is hoor) gaan over:

  • Dingen die ik heb meegemaakt
  • Spulletjes die ik heb gekocht
  • Lifestyle inspiratie
  • Andere blogs
  • En nog zoveel meer!

Ik druk je daarom ook op het hart om op mijn blogjes te abonneren en op deze manier mij te volgen zodat je nooit iets mist!

Noot: Sorry voor mijn iets overdreven stijl vandaag, was gewoon in de gezellige ‘mood’ XD.

Liefs,
Hanneke

Een gedachte over “Het nieuwe begin

Geef een reactie

