Als ik het voor het zeggen zou hebben

Ik heb van mijn zusje een spelletje geleend. Het heet Open Hartig, misschien ken je het wel, een doosje met 100 vragen en uitdagingen. Ik heb besloten er een vraag tussenuit te halen en die hier voor jullie te beantwoorden zodat jullie mij misschien beter leren kennen.

De vraag op mijn eerste kaartje is:

Wat zou jij als regel willen veranderen bij jullie thuis als jij het voor het zeggen hebt?

Mijn antwoord luidt:

Mijn broertje en zusje zijn een stuk jonger dan ik. Dat betekend dat wanneer ik iets op tv kijk dat niet voor hun bestemd is, ik dat altijd af moet zetten als ze in de woonkamer komen zitten. Hier baal ik altijd heel erg van. Dus ik zou de regel veranderen in:
Als ik iets aan het kijken ben, dan mag ik dat afkijken. Dan moeten mijn broertje en zusje maar even wat anders gaan doen.

Klinkt misschien onredelijk wat ik zeg, maar om halverwege met een programma te stoppen, dat vind ik altijd vet jammer want wil graag weten hoe het afloopt.

Wat zou jij willen veranderen als jij het voor het zeggen had? Laat het me weten!
Klik hier om het spel aan te schaffen via bol.com

Liefs,
Hanneke

Geef een reactie

